Najčastejšie otázky (FAQ) | Dobrá Klíma

Najčastejšie otázky (FAQ)

Najčastejšie otázky (FAQ)

Čo obsahuje cena klimatizácie na vašom e-shope?

Cena nástennej klimatizácie zahŕňa vnútornú, vonkajšiu jednotku a ovládač. V prípade, že tomu tak nie je, zákazník je na to upozornený v popise produktu. Napr. u niektorých výrobcov je v cene kazetovej jednotky dekoračný panel a infračervený ovládač, u niektorých je v cene káblové ovládanie na stenu. Pri kanálových klimatizačných jednotkách ovládač súčasťou nie je.

V popise je uvedené čo je zahrnuté v cene a zároveň aj dostupné príslušenstvo k danému produktu.

Je v cene klimatizácie zahrnutá aj montáž?

Nie. Cena uvedená na e-shope pri klimatizácii je cena za vnútornú, vonkajšiu jednotku a vo väčšine prípadov aj ovládač. Cena montáže sa počíta ako samostatná položka. Prečítajte si popis štandardnej montáže, kde získate predstavu, čo je zahrnuté v cene a čo sa dopláca.

Radi vám poradíme so všetkými otázkami ohľadne montáže a naceníme aj individuálne požiadavky.

Robíte aj predprípravu klimatizácie?

Áno, robíme. Najčastejšie predstavuje 70% ceny štandardnej montáže klimatizácie a cenu za rozvody chladu podľa potrebnej dĺžky trasy.

Klimatizáciu je možné doriešiť dodatočne bez stavebných úprav a potrebné inštalácie sú ukryté v podomietkových krabiciach, takže nekazia vzhľad interiéru.

Robíte aj montáž klimatizácie NEZAKÚPENEJ u vás?

Tieto požiadavky posudzujeme individuálne. Záleží od sezóny a dostupnosti našich technikov.

Je potrebná obhliadka miesta montáže?

Áno, je potrebná pre presnejšie vypracovanie cenovej ponuky, stanovenie špecifických požiadaviek a následný ľahší priebeh montáže. Vo výnimočných prípadoch sa robí montáž aj bez obhliadky. Pripravili sme pre vás návod ako si spraviť obhliadku samostatne, a tak skrátiť dobu montáže.

Keď si u vás objednám klimatizáciu, ako rýchlo od objednania mi ju viete namontovať?

Od záväzného objednania vieme klimatizáciu v závislosti od skladových zásob a voľných montážnych kapacít, vo väčšine prípadov doručiť a namontovať do 5 dní.

Robíte servis klimatizácií?

Robíte servis mobilných klimatizácií?

Nie, nerobíme. Na servis mobilných klimatizácií je možné využiť v niektorých prípadoch servisné strediská podľa značky.

Po montáži klimatizácie mi váš montér ponúkol Servisnú zmluvu na pravidelný servis klimatizácie. Prinesie mi to nejakú výhodu?

Určite áno:

  1. Zvýhodnená cena za servis klimatizácie.
  2. Vybavenie servisu nemusíte držať v hlave - my vás budeme dostatočne vopred kontaktovať a pripomenieme vám to.
  3. Prednosť pred ostatnými zákazníkmi - možnosť výberu termínu, ktorý vám vyhovuje.
  4. Staráme sa o vašu záruku na klimatizácie - pravidelný servis je podmienkou trvania záruky.
  5. Výpovedná lehota zo zmluvy je len 1 mesiac. Vypovedať ju môžete hocikedy a bez udania dôvodu. Stačí písomné oznámenie cez e-mail. 

Ako je to s doručením klimatizácie?

Klimatizáciu prinášajú so sebou montéri v deň montáže. Je tak ošetrená skutočnosť, že vám bude klimatizácia vynesená až do bytu (kuriér doručí klimatizáciu len pred 1. dvere). 

Ako je to s doručením iného tovaru ako je klimatizácia?

Iný tovar ako klimatizáciu doručuje kuriér v rámci celého Slovenska.

Je možný osobný odber klimatizácie alebo iného tovaru?

Áno, odberné miesto máme v našom sklade v Bratislave na Kutlíkovej 17 (budova Technopolu). Otvorené máme denne od 9.00 do 17:00.

Doručujete klimatizácie aj cez víkend?

Nie, samostatné doručovanie cez víkendy nerobíme. Cez víkend však vieme zabezpečiť montáž klimatizácie (spolu s doručením), ak si o to požiadate.

Doručujete iný tovar ako klimatizácie aj cez víkend?

Nie, iný tovar ako klimatizácie cez víkend nedoručujeme.

Čo sa stane, ak kuriér nezastihne adresáta na adrese doručenia?

Kuriér zavolá príjemcovi a dohodne si s ním doručenie zásielky na iný čas.

Cena produktov je už aj s donáškou?

Áno, v cene klimatizácií je zahrnutá už aj donáška v rámci celého Slovenska. Ak si však zakúpite aj montáž klimatizácie, bude vám fakturovaná aj doprava, a to v tom prípade, že sa montáž uskutoční mimo Bratislavy, Žiliny, Nitry a Prievidze.

Prečo musím niekedy zaplatiť zálohu za tovar v plnej výške dopredu?

Môžem si niekde pozrieť vami ponúkané produkty?

Ako sa dá u vás platiť?

Platiť sa dá:

  • kartou,
  • prevodom,
  • PayPal,
  • internet bankingom: Tatra banka, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka, UniCredit Bank, Poštová banka, ČSOB, Fio banka
  • zálohovou faktúrou,
  • na mieste v showroome: v hotovosti alebo platobnou kartou.